Den är bra seg. Och sjuuukt God.Brist på seghet? Eller för mycket seghet? Hoppas på det sista, då måste jag prova![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är bra seg. Och sjuuukt God.Brist på seghet? Eller för mycket seghet? Hoppas på det sista, då måste jag prova![]()
Okej. Deal closed. Inköpslistan nästa!Den är bra seg. Och sjuuukt God.
Oooh, kanske något att be om i nästa Sverigelåda?Den är bra seg. Och sjuuukt God.
Det tycker jag att du ska göra.Oooh, kanske något att be om i nästa Sverigelåda?
Jag säger tvärtom.Jag hissar för smak, och dissar för seghet!
Som de andra skrivit, för mycket, jag hade svårt att ens kunna bita avBrist på seghet? Eller för mycket seghet? Hoppas på det sista, då måste jag prova![]()
Hissar också! Vi gjorde pizza/pinsa på den - fullträff! Väldigt god smak och gjorde sig väldigt bra med smält ostVisa bifogad fil 162469
HISS! Värdig storlek på bilden för det är jättegott.
Jag visste att smaken påminde mig om något men kom inte på vad- det är pinsa.Hissar också! Vi gjorde pizza/pinsa på den - fullträff! Väldigt god smak och gjorde sig väldigt bra med smält ost![]()
Det påminner om min mormors "mjukkakun" i smaken.Jag visste att smaken påminde mig om något men kom inte på vad- det är pinsa.
Jag hissar för både tuggmotstånd och smak.Visa bifogad fil 162469
HISS! Värdig storlek på bilden för det är jättegott.
Blev lurad av smöret, den är inte lika god som mormors.Det påminner om min mormors "mjukkakun" i smaken.
Om inte den här finns på ICA när jag åker och handlar imorrn kommer jag skicka ett bestämt mail till butikschefen.O.M.G... Bilden är för liten!
![]()
Så vansinnigt god!God att äta som den är men jag kan absolut tänka mig den till någon efterrätt eller bakverk. Dvs HISS!!!!
(jag hoppas alla fans av Sir Terry lagt märke till antalet utropsteckenmen det är den värd
)
Om inte den här finns på ICA när jag åker och handlar imorrn kommer jag skicka ett bestämt mail till butikschefen.
Jag tyckte den var jättegod!
Oh, ska testa! Deras Astro Vibe var den ny? För den var inget spännande alls när jag provsmakade, bara allmän blue raspberry smak. Blev lite besviken.