Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Jag älskar dumle, jag älskar det mesta Fazer gör men nä, dessa var inte värda pengarna tyvärr.Vad tråkigt för de SER ju goda ut.
Alltså, en hel del av vad ni testar för bukefalisternas fromma, skulle aldrig komma i närheten av att passera mina läppar!![]()
DISS.
Vidrig.![]()
Inte så oväntat kanske?![]()
DISS.
Vidrig.![]()
![]()
DISS.
Vidrig.![]()
Alltså jag gillar ju cream soda, gärna i kombi med något fruktigt. För då smakar det liksom frukt plus vanilj.Inte så oväntat kanske?![]()
Tur du tog en för laget...Eller hur! Jag älskar dumle, jag älskar det mesta Fazer gör men nä, dessa var inte värda pengarna tyvärr.
Vad... smakar den? Ser en ananas på bilden men är det nåt mer?Hiss, men inte mega-hiss
Såklart inte riktigt som de sockrade små drickfärdiga paketen men bästa lightsaften jag hittat någotsånär nyligen.
Visa bifogad fil 162750
Djungel ser du välVad... smakar den? Ser en ananas på bilden men är det nåt mer?![]()
Haha. påminner något om tropisk juice typ? Men svagare såklart.Vad... smakar den? Ser en ananas på bilden men är det nåt mer?![]()
Smakar apaDjungel ser du väl![]()
Testa Dr Pepper Creamy coconut, den är HISS!Alltså jag gillar ju cream soda, gärna i kombi med något fruktigt. För då smakar det liksom frukt plus vanilj.
Men denna smakade inte alls vanilj utan en vidrigt artificiell jordgubbssmak med typ ljummen, gammal grädde blandat![]()
Känner mig mycket skeptiskt till kokos i läskTesta Dr Pepper Creamy coconut, den är HISS!
Jag har hissat den tidigare här!
Jag gillar inte jordgubb därav har jag inte testat den du dissar.
Haha, den smakade inte så i alla fall så där kan du vara lugnDen där vågar jag inte testa! Testade typ samma smak på en yoghurt för en hel del år sedan och den smakade precis som flytande Kåvepenin! Det fick jag som barn sanslöst ofta pga öroninflammation och jag måste då erkänna att jag till slut kräktes av den. Så, en yoghurt som direkt smakar som det gick inte hem![]()
Tur detHaha, den smakade inte så i alla fall så där kan du vara lugn![]()