Hiss eller diss - del 6

IMG_20250222_143131.webp

Diss.
Sonen fick de här i present. Roligt men inget jag kommer att köpa.

Alltså jag gillar ju cream soda, gärna i kombi med något fruktigt. För då smakar det liksom frukt plus vanilj.
Men denna smakade inte alls vanilj utan en vidrigt artificiell jordgubbssmak med typ ljummen, gammal grädde blandat 😂
Testa Dr Pepper Creamy coconut, den är HISS!
Jag har hissat den tidigare här! 😁
Jag gillar inte jordgubb därav har jag inte testat den du dissar.

Testa Dr Pepper Creamy coconut, den är HISS!
Jag har hissat den tidigare här! 😁
Jag gillar inte jordgubb därav har jag inte testat den du dissar.
Känner mig mycket skeptiskt till kokos i läsk 😅 jag tror att det jag gillade minst med den jag testade var just cream-delen. Den smakade inte alls som andra cream sodas jag druckit tidigare.

• Gilla
Reactions: WS6
Den där vågar jag inte testa! Testade typ samma smak på en yoghurt för en hel del år sedan och den smakade precis som flytande Kåvepenin! Det fick jag som barn sanslöst ofta pga öroninflammation och jag måste då erkänna att jag till slut kräktes av den. Så, en yoghurt som direkt smakar som det gick inte hem :D
Haha, den smakade inte så i alla fall så där kan du vara lugn :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 085
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 745
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka