Hiss eller diss - del 6

306adfc841dace05df5a57b3e68d9e98.webp

Jag tror i efterhand att jag köpte den här bara för att den heter sommardröm och jag är så gruvligt trött på vintern nu. Jag tycker inte om rabarber? Jag var alltså inte speciellt förtjust i denna. Den smakar mest rabarber men man känner av hallonen också och vaniljen rundar av det rätt fint. Så om man faktiskt tycker om rabarber så är det här säkert en hit!

De där nya sura bilarna som hissades i tråden, hissar jag också. Dock inga jag äter många i taget av och det är ju helt ärligt riktigt bra! God smak "bakom" den sura smaken i början.

Domino Dumle som dissades tidigare i tråden vill jag halvhissa. Rätt goda, lite mäktiga, och fettiga att hålla i, och även dem inga man bara äter mängder av på samma gång.

Skärmklipp.webp

Ibland är man ju dum, och då får plånboken lida. Jag tänkte i affären när jag tittade på denna att "inget fett? inget socker? det är inte en chans att denna är god" men idiot som man är, så köpte jag den ändå. Varför? För att jag är idiot.

"Superkrämig" står det på burken. Ja, om man med "krämig" menar tjock konsistens. Jag brukar äta yoghurt från en kaffekopp och dricka ur så mycket jag kan för att avsluta med sked. Denna är INTE drickbar över huvudtaget, det är på snudd att man kan vända koppen uppochner och det stannar kvar i, sån är konsistensen. Men med krämig tänker jag på fluffig.. och len.. det är den INTE. Den här är kvargsträv på det där riktigt vidriga sättet.

"Utan tillsatt socker" Ja, det känns på smaken också. Den är VIDRIGT söt, men på det där kemiska sötningsmedelssättet. Vissa av er kanske känner igen det gamla gym/bantnings/fitness-tipset om att blanda naturell kvarg från typ lidl (sånt strävt block typ) men lite funlight för då smakar det "precis som yoghurt". Det smakade "precis som yoghurt" på samma sätt som såna rawbollar med dadel och råkakao smakar "precis som chokladbollar" dvs inte alls.

Det är är oätligt, på riktigt. Till och med sambon sa att den här skiten får vi slänga och han är som en avfallskvarn och hatar att slänga mat så.. ja.

Superdiss!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 085
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 745
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka