Ja, slängt den därför att innehållet i förpackningen var uselt.Nu hade ju den som skrivit inlägget slängt just den frysta broccolin, så svinn blev det ju. Du får såklart göra som du vill![]()
Frågan är varför kvalitén blivit så mycket sämre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, slängt den därför att innehållet i förpackningen var uselt.Nu hade ju den som skrivit inlägget slängt just den frysta broccolin, så svinn blev det ju. Du får såklart göra som du vill![]()
Ja? Självklart är färsk broccoli godare är fryst. Men den frysta är helt okej om man tar fram den i tid och tillagar den med lite kryddor. Målet är att tallriken dagligen ska bestå av 50% grönsaker, inte att det ska vara den maximala smakupplevelsen. Alla har inte råd att betala dubbelt så mycket för premiumvaror.Men fryst går ju inte att jämföra smakmässigt? Jag använder det enbart i soppor.
Ah, jag har aldrig det målet så då påverkas jag inte lika mycket. För mig är det snarare 50% protein och fett, 30% kolhydrater och 20% grönsaker.Ja? Självklart är färsk broccoli godare är fryst. Men den frysta är helt okej om man tar fram den i tid och tillagar den med lite kryddor. Målet är att tallriken dagligen ska bestå av 50% grönsaker, inte att det ska vara den maximala smakupplevelsen. Alla har inte råd att betala dubbelt så mycket för premiumvaror.
Nå, nu har ju inte alla gjort magsäcksoperationer så alla har inte samma mål som du. Det normala brukar väl vara ca 50 % grönsaker i alla fall?Ah, jag har aldrig det målet så då påverkas jag inte lika mycket. För mig är det snarare 50% protein och fett, 30% kolhydrater och 20% grönsaker.
Jag vet inte, jag har aldrig ätit så. Men jag är inte van vid frysta grönsaker alls, inte som de är iaf utan bara använda i matlagning.Nå, nu har ju inte alla gjort magsäcksoperationer så alla har inte samma mål som du. Det normala brukar väl vara ca 50 % grönsaker i alla fall?
Fast det är ett välkommet avbräck mot alla energidrycker...måste verkligen den här roliga tråden handla om frysta grönsaker?
Jag tycker det är kul att läsa om energidrycker!Fast det är ett välkommet avbräck mot alla energidrycker...![]()
Det är inget jag använder (om inte kaffe räknas ditJag tycker det är kul att läsa om energidrycker!
Har inte för vana att dricka dem, men gillar att läsa recensionerna så jag hoppas de inte försvinner ur tråden.Det är inget jag använder (om inte kaffe räknas dit), men jag förstår ju om man dricker sådana att man kan tycka att det är kul.
De behöver väl inte försvinna ur tråden? Men frysta grönsaker får gärna ta plats ocksåHar inte för vana att dricka dem, men gillar att läsa recensionerna så jag hoppas de inte försvinner ur tråden.
De behöver väl inte försvinna ur tråden? Men frysta grönsaker får gärna ta plats också!
Åååh, den där är så sjukt god!
Även jag tycker att frysta grönsaker har blivit sämre. Tidigare var det fina delar man fick, nu verkar det mest vara spill och slamsor känns det som. Rester som man slängt ner. Fortfarande fungerar ärtor dock, och herrgårdsgrönsaker.Jag vet inte, jag har aldrig ätit så. Men jag är inte van vid frysta grönsaker alls, inte som de är iaf utan bara använda i matlagning.
Jag köper mycket frysta wokgrönsaker som jag använder när jag lagar mat på jobbet. De har hittills hållit en mycket hög kvalité olika märken och blandningar.Även jag tycker att frysta grönsaker har blivit sämre. Tidigare var det fina delar man fick, nu verkar det mest vara spill och slamsor känns det som. Rester som man slängt ner. Fortfarande fungerar ärtor dock, och herrgårdsgrönsaker.
Det har jag inte köpt på länge, utan mer brocoli och blomkål och där är det inte fina bitar längre. Jättesynd, det är så praktiskt med grönsaker i frysen, och näringsvärdet sägs ju hålla bra där.Jag köper mycket frysta wokgrönsaker som jag använder när jag lagar mat på jobbet. De har hittills hållit en mycket hög kvalité olika märken och blandningar.![]()
Intressant! Den måste vara ny, tänkte jag. Så står det ”klassisk älskad smak”