Stor fet DISS riktigt besviken. Smakade fadd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej de är från Belgien.Ja, då måste de vara goda!
Är de svenska?
En sån där köpte jag för ett tag sen och tänkte att wow, detta kommer bli nice. Den smakade skit verkligen, insåg då att jag inte märkt när jag köpte den att den var sockerfri utöver cola-smaken (inkl pepsi då) och trocadero så är verkligen all lightläsk äcklig, det funkar liksom inte med "frukt och bär" av nån anledning. Lightläsk med apelsinsmak smakar ju alltid kräk också av nån anledning. Synd!Stor fet DISS riktigt besviken. Smakade fadd
Den som är så god! Hade druckit den oftare om jag inte kört fast i 7up freeStor fet DISS riktigt besviken. Smakade fadd
Jag dricker bara de sockerfria har inget alternativNej de är från Belgien.
En sån där köpte jag för ett tag sen och tänkte att wow, detta kommer bli nice. Den smakade skit verkligen, insåg då att jag inte märkt när jag köpte den att den var sockerfri utöver cola-smaken (inkl pepsi då) och trocadero så är verkligen all lightläsk äcklig, det funkar liksom inte med "frukt och bär" av nån anledning. Lightläsk med apelsinsmak smakar ju alltid kräk också av nån anledning. Synd!
Håller med om 7up free .Den som är så god! Hade druckit den oftare om jag inte kört fast i 7up free
Jag dricker pepsi max vanligtvis, ytterst sällan jag dricker socker-läsk då det är så onyttigt. Men ja gillar du trocadero så är trocadero zero väldigt lik originalet också (VARFÖR heter den inte Trocazero??)Jag dricker bara de sockerfria har inget alternativ
Tycker vanlig cola t.ex har en mögelsmak
Men det är väl en vanesak antar jag
Det tycker jag om cola vaniljTycker vanlig cola t.ex har en mögelsmak
Å den är verkligen god! Där jag bor finns den på Coop Nära.På temat Kiviks Musteri: Stor jädra HISS till deras lemonader! Jordgubb/mynta är min favorit, men rabarber/vanilj och päron/ingefära slinker också ner riktigt fint. Dessvärre är de lite kluriga att få tag på, men ser ni dem någonstans är det definitivt värt att köpa tycker jag!
Visa bifogad fil 75033
NU har jag fått tag i en påse, och... de smakade väl inte annorlunda än random mandelkubb, men så gulliga så jag hissar.Stor fet hiss!!
Dessutom 4 blir knappt i vanlig typ...
Omg! Det finns fler än jag som tycker vanlig cola smakar mögel!Jag dricker bara de sockerfria har inget alternativ
Tycker vanlig cola t.ex har en mögelsmak
Omg! Det finns fler än jag som tycker vanlig cola smakar mögel!
Enda gången jag dricker vanlig är när jag råkar beställa för snabbt i mcdriven men alltid skyllt på deras dåliga städning.
Gillar man saltlakrits så är dessa en klar hiss!
Visa bifogad fil 72109
Tyvärr hittar jag ingen bild men ICA har kommit med en färsk naandeg som jag ger en HISS. Klart att det går att göra egen men ids man inte baka blev den här riktigt bra. Jag bakade inte hela förpackningen och det gick utmärkt att frysa degen också.
Maple & bacon är godare än sourcream & onion! ^^Håller med, rejäl HISS på denna! Mycket saltlakritssmak även på själva glassen.
Sen är jag kanske sist i världen med att testa linsbågar, men eftersom min mataffär hade rea och sålde påsar för 10 kr styck såg jag det som ett tecken från ovan att vi skulle ha snacks ikväll. De är av märket OHO! och jag valde Maple&Bacon och Sourcream&Onion. De sistnämnda har nu avsmakatsoch betyget blir HISS, de var riktigt goda! Mer tydlig löksmak än vad jag är van vid att S&O-produkter brukar ha, vilket jag gillar, och inte så stabbiga.
Visa bifogad fil 77591
Var inköps dessa?Håller med, rejäl HISS på denna! Mycket saltlakritssmak även på själva glassen.
Sen är jag kanske sist i världen med att testa linsbågar, men eftersom min mataffär hade rea och sålde påsar för 10 kr styck såg jag det som ett tecken från ovan att vi skulle ha snacks ikväll. De är av märket OHO! och jag valde Maple&Bacon och Sourcream&Onion. De sistnämnda har nu avsmakatsoch betyget blir HISS, de var riktigt goda! Mer tydlig löksmak än vad jag är van vid att S&O-produkter brukar ha, vilket jag gillar, och inte så stabbiga.
Visa bifogad fil 77591
Var inköps dessa?
Maple & bacon är godare än sourcream & onion! ^^