Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?Visa bifogad fil 77751
Hiss!
Jag är egentligen inte glad i chokladglass, men chokladglass med chips i? A must have! Chipsswirlen är SÅ god. Ett stort minus att det tyvärr inte är så mycket av det, även ett minus att alla chipsbitar inte är salta. För salt chips + choklad = sant. Överlag en god glass dock.
Jag hoppas min glass var ett måndagsexemplar och nästa har massor med salta chipsswirls.
Ja, alltså, svårt att behålla krispigheten i ”blöt” glass. Det är mer smaken av salta potatischips och choklad i kombination som är god. Men - sältan finns tyvärr inte kvar på alla bitar och då tillför inte chipsen något om man säger så.Åh herregud vilken märklig idé! Men ändå vattnas det i munnen på mig, av någon anledning... Måste prova! Men... Blir inte chipssmulorna alldeles uppblötta, eller det är kanske inte "riktiga" chips?
Trist!ICA hade fått in naandegen igen och den är inte vegansk @parellikusken, den innehåller skummjölkspulver.
Åh, vill ha!!Visa bifogad fil 77892
Stor HISS ! Letat runt som sjutton så visar sig finns på mitt lokala Hemköp Smakar flytande godis och passar mig helt i smaken
Dumlen är sååå god!
HISS! Vore godare om chokladen inte var mörk dock.
HISS! Helt jävla sjukt god!
Tips! Kika på hemköp, willys eller ICA, dom affärer jag läst som tar in drickan.Åh, vill ha!!
Visa bifogad fil 78110
HISS
Jättemycket smak som varar länge, det här är nog de chips jag gillar mest av alla jag ätit.
Visa bifogad fil 78110
HISS
Jättemycket smak som varar länge, det här är nog de chips jag gillar mest av alla jag ätit.
Dom vågade jag inte prova. Är rädd att dom ska vara jätteäckliga och att jag ska behöva slänga. Anser att det är en stor synd att slänga chipsVisa bifogad fil 78110
HISS