Visa bifogad fil 59094
DISS
Väldigt salt och gräddig. Smakar inte speciellt mycket potatis eller purjolök. Usch
Dissar den med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 59094
DISS
Väldigt salt och gräddig. Smakar inte speciellt mycket potatis eller purjolök. Usch
Får nästan ta och göra det! På tal om det måste jag kila iväg till Kahls och kolla om de fått in nåt jäkla lakritskaffe i sortimentet som jag frågade efter när jag var secret santa ett år åt en bukefalist som gillade kaffe och lakrits, jag var tydligen inte den enda som efterfrågat det. Det borde kunna passa även till pappa.Du är nåt på spåren här. Nu gillar jag inte lakrits, men tror det skulle passa väldigt bra med en riktig rökig whisky. Kontakta en lakritstillverkare och sälj in din ide.
Fel kan du ha själv!Jag vill hissa pepsi max hallon och cola zero hallon, vet att flera av er dissat dem, men ni har fel!
Och så vill jag varken hissa eller dissa plopp choklad med bilarsmak. Jag åt det i går och när jag ätit hela tittade jag på förpackningen och funderade på vad jag ätit för smak.....
JA! Åh, så jävla god!Hiss på denna! Brukar inte gilla "såna" men denna är god! Helt lagom med mintsmak också!
Visa bifogad fil 59126
Hiss på denna! Brukar inte gilla "såna" men denna är god! Helt lagom med mintsmak också!
Visa bifogad fil 59126
Jag brukar göra lakritskaffe själv genom att blanda lite lakritspulver med kaffet innan jag brygger det. Jättegott!Får nästan ta och göra det! På tal om det måste jag kila iväg till Kahls och kolla om de fått in nåt jäkla lakritskaffe i sortimentet som jag frågade efter när jag var secret santa ett år åt en bukefalist som gillade kaffe och lakrits, jag var tydligen inte den enda som efterfrågat det. Det borde kunna passa även till pappa.
Är det där den med crisp också eller har det kommit någon ny?Visa bifogad fil 59415
HISS. Har letat länge efter en ätbar vit choklad. Helt klart godkänd. Om man gillar dom där kakorna med citron och vit choklad så gillar man den här. Mer eller mindre samma fast utan kakan
Det är lite crisp i den ja är så glad att jag hittat en ersättare till Lindts. Allt annat har smakat peck, men den här är ju faktiskÄr det där den med crisp också eller har det kommit någon ny?
Den med crisp är det jag oftast har cravings efter, helt fantastisk!
Yes, kollade i min garderob och visst är det samma. Älskar denDet är lite crisp i den ja är så glad att jag hittat en ersättare till Lindts. Allt annat har smakat peck, men den här är ju faktisk
Visa bifogad fil 59453
Försiktig diss på dessa.
Det är pepparkaka med lite halvtrist choklad runt. Smakar ungefär som man tänker sig innan. Absolut inte äckliga eller så men inte något speciellt. Kommer inte köpa igen.
Ja alltså det var inget fel på smaken men tycker liksom de var lite tråkiga? Kommer ju äta upp de jag har med nöje men blir inget nyköp så att sägaDe är ju jättegoda!!
Håller med. Varken chokladsmaken eller pepparkakssmaken kommer fram på ett bra sätt. Det blir för sliskigt och onyanserat i smaken tycker jag.Visa bifogad fil 59453
Försiktig diss på dessa.
Det är pepparkaka med lite halvtrist choklad runt. Smakar ungefär som man tänker sig innan. Absolut inte äckliga eller så men inte något speciellt. Kommer inte köpa igen.
Jag älskar den. Den enda vita chokladen jag kan med, och den är supergod.Visa bifogad fil 59415
HISS. Har letat länge efter en ätbar vit choklad. Helt klart godkänd. Om man gillar dom där kakorna med citron och vit choklad så gillar man den här. Mer eller mindre samma fast utan kakan