VA! Du kan inte köpa några åt mig?
Jo, om du seriöst vill ha shoppinghjälp av några så kan du PMa så löser vi det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA! Du kan inte köpa några åt mig?
Den där gillar jag! Bra att ha hemma som lunch
Från säkra källor från fabriken kan jag som en anekdot meddela att idéen till årets smak uppkom av en slump när de förra året hade råkat tillsätta fel smak i maskinen . De insåg att det blev rätt gott . Jag har dock inte testat dem själv, men det låter ju som man bordeKöpte igår Julskum med årets smak, blåbär. Trodde inte de skulle smaka så mycket blåbär men de smakade mycket! Något syntetisk smak men ändå goda. så HISS!
Alltså, jag såg inte smaken först. Men när du skrev "tillsammans med julmust" trodde jag smaken var julskinka först .
HISS!!!! De här (tillsammans med ett glas julmust) är det absolut godaste fikat som existerar, men jag har letat igenom massa affärer nu och de finns INGENSTANS! Fanns på maxi för några veckor sedan men inte nu
Jag gillar också den där men kanterna blir alltid stenhårda för mig...
De där har jag suktat efter men eftersom Annas vägrar gå ifrån palmoljan så håller jag mig till andra sorter. Inte menat att skamma utan bara ett besviket konstaterande från min sida.
Du får komma hit, det är en jättehög på min by-ICA
Ja, det är synd! Tur då att Kung Oscars (Göteborgskex) är de godaste pepparkakornaDe där har jag suktat efter men eftersom Annas vägrar gå ifrån palmoljan så håller jag mig till andra sorter. Inte menat att skamma utan bara ett besviket konstaterande från min sida.
Hade jag inte sett recensionen här hade jag aldrig testat, men det var faktiskt inte alls dumt. Köpte en påse blåbär och för säkerhets skull en vanlig julskum när jag var inte på Ö&B idag.Köpte igår Julskum med årets smak, blåbär. Trodde inte de skulle smaka så mycket blåbär men de smakade mycket! Något syntetisk smak men ändå goda. så HISS!
Hade jag inte sett recensionen här hade jag aldrig testat, men det var faktiskt inte alls dumt. Köpte en påse blåbär och för säkerhets skull en vanlig julskum när jag var inte på Ö&B idag.
Det är den första jag testat av de smaksatta, kan hända jag köper nån fler påse i år.Jag tyckte också om blåbärsvarianten. De har missat rätt ordentligt med en del årssmaker men den här var god.
Hade de inte gröt nåt år? liksom kom igen..Jag tyckte också om blåbärsvarianten. De har missat rätt ordentligt med en del årssmaker men den här var god.
Provade efter ha läst detta, men njä. Vet inte riktigt vad jag förväntade mig men det var inte riktigt en toppenkombinering för mig.HISS! Smakar som den kunde kostat det dubbla.