• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Quadrophenia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 958
Sv: Hiphop

Har också fastnat för Hip-Hop - skulle kunna bli honom till mitt sto något år. Hon har hittills i stort sett bara haft föl med dressyrinriktade hingstar.
Men vad jag har förstått så har hon en stam som lämpar sig även för hoppavel (Magritte-Stratos xx-Aleppo xx). Jag gillar Feliciano skarpt och satsar jag på en hoppehingst så vill jag har en med bra gång och exteriör -så att stoets dressyriga kvalitéer också får uppbackning - något som ju Hip-Hop verkar ha;) :banana:

/Kristin

Sv: Hiphop

Jasså - har jag redan en köpare?;):bump:
Får jag ett föl efter en hoppehingst så kommer den vara till salu eftersom jag är mer dressyrinriktad och absolut inte har någon talang eller vilja att spara en sådan avkomma. Den kommer inte komma till sin rätt hos mig.

/Kristin

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 878
Avel Jag har ett islandssto som är avelsbedömd med helt okej poäng och som har en bra och spännande stam. Stoet är dessutom en väldigt...
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: Marty
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen... 2
Svar
34
· Visningar
5 337
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka