Hon har gått fram med ett ägg, men det var ett stromaeägg/spökägg. Sen tog det stopp.För att få effekt av spruta måste de ha haft en egen brunst först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon har gått fram med ett ägg, men det var ett stromaeägg/spökägg. Sen tog det stopp.För att få effekt av spruta måste de ha haft en egen brunst först.
Det känns så jädra dumt bara att spruta så tidigt på säsongen, jag gör det helst inte alls och min veterinär ville också se att hon gick igenom en riktig brunst själv först. Det gör egentligen inget med ett sent föl nästa år eftersom jag bara tar vartannat år, det passar bättre med skolan också. Men lite surt är det att ligga ute med pengar för uppställningen, jag har ju inte möjlighet att köra henne heller utan måste lämna!
Jag är SÅ kass på det här, så måste få blotta mina kunskapsluckor och ställa frågan: på vilket sätt ska överlinjen vara bra? Alltså, vilka brister bör stoet inte ha?Kane är superfin och ger trevliga föl vad jag sett, men det är bäst med ston som har en bra överlinje. Jag vet inte hur ditt sto ser ut, men det är ngt att ha i åtanke om man går och funderar på honom...
Ja, han tilltalar mitt öga på alla sätt och jag har en god magkänsla kring vad det skulle kunna bli ihop med märren min.Kane är verkligen fin
Även med faderns förärvning i åtanke skulle jag säga högt ansatt hals av god längd och med välvning, samt en stark rygg som inte är för låg bakom manken eller för stram.Jag är SÅ kass på det här, så måste få blotta mina kunskapsluckor och ställa frågan: på vilket sätt ska överlinjen vara bra? Alltså, vilka brister bör stoet inte ha?
Hon har gått fram med ett ägg, men det var ett stromaeägg/spökägg. Sen tog det stopp.
Quick-Star ter Putte är inte godkänd i SWB eller i ngt annat förbund heller i år, går alltså inte att lösa ettsto licensMitt sto som skulle semineras med Quick star ter putte fick hastigt byta till Favorit Ask då den förstnämnde skadat sig och inte finns tillgänglig. Så blev lite ändrade planer. Lånar ut magen så fölet är redan "sålt " kan man säga.
Ja jag försökte också lösa ettsto licens först men då skulle det gå ändå enligt stationen, men sen blev han ju skadad då.Quick-Star ter Putte är inte godkänd i SWB eller i ngt annat förbund heller i år, går alltså inte att lösa ettsto licens
Jag var intresserad av honom och diskuterade med SWBs avelsledare då jag fick veta detta
Ja jag försökte också lösa ettsto licens först men då skulle det gå ändå enligt stationen, men sen blev han ju skadad då.
Lite oklart alltihopa faktiskt.
Tänker du använda honom?Nu finns Lambourgini på språngrulla. Tar åt mig lite ära
Tror inte du behöver vara rädd för det på ditt sto.Jag är SÅ kass på det här, så måste få blotta mina kunskapsluckor och ställa frågan: på vilket sätt ska överlinjen vara bra? Alltså, vilka brister bör stoet inte ha?
Inte omöjligt!Tänker du använda honom?
Jag har fött upp två helsyskon efter honom och hade gjort fler om mitt sto varit yngre.
OkOm han hade gjort sitt prov i BWP som planerat hade det inte varit några problem, nu blev inte det av och eftersom han bara hade licens för ett år så går det inte att lösa i SWB heller
Den här tiden på året skulle jag köra om om jag hamnade i det läget.40 dygns kontrollen närmar sig.... Om det inte finns något, börjar man om då?