Hingsten oki doki

VelvetQ99

Trådstartare
Jag såg nu hoppningen på tv, såg bara omhoppningen. Så kommer Albert Zoer på Oki Doki, vilken häst, både mamma och jag är helt stumma. Vilken galopp, riktigt rapp och smidig.

Så nu är jag väldigt intresserad av att få veta mer om denna hingst. Skriv allt ni vet om hingsten själv och ev hans avkommor.

site16.jpg

site15.jpg

Sv: Hingsten oki doki

Men iaf, en brun valack född 1996. Jodokus - Topas - Feurertanz I.
Vann sin första GP seger i Linköping 2005. Vann WC i Verona 2005 och 2007.

Vann lagguld i VM i Aachen 2006 och en individuell fjärdeplats. Lagguld i Em i Mannheim 2007 och tjuga individuellt.

visst är han fräck!!!!synd bara att han inte är hingst:(...såg precis WC-kvalet från verona och han vann lätt!!!

Jag äääääälskar den hästen :love:
Vill krypa in i tvn varje gång jag ser honom och gud nåde den som ger minsta ljud ifrån sig när jag tittar på Oki Doki..min familj tycker jag är smått skrämmande i dessa stunder :D

kl

Är Cornet Obolensky kastrerad? Jan Svanlund sa på TV att han var valack, men det stämmer väl inte??

Näe, men du vet ju hur Svanlund är. :p
Tror de heldre aldrig tävlar hästen än kastrerar honom. :p

Den hästen är :love:
Sååå synd att han inte är hingst. Skulle lät betäcka honom med mitt sto kosta vad det kosta vill!

Kan dom inte sätta tillbaka kulorna:angel:

Tänkte väl det. Tyckte att han såg väldigt fin och koncentrerad ut, så jag tänkte en stund att det kanske kunde vara så, jag har sett honom för ett par år sedan och det är en helt annan häst nu! Skönt att han fortafarande är hingst, jättefin!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 880
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 067
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
2 059
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka