Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom avlivade honom. Han hade knappt inga tänder kvar, så han kunde äta. Gick således ner mkt i vikt och kunde knappt resa sig till slut. Dom tog då beslutet att avliva honom.
låter ju bara bra tycker jag! Lite kluriga får de gärna vara! Det är bara positivt! Hellre det än en häst som är totalt jätteblåst och bara är!
Ser förresten att det står t.v El Catania i dinna inlägg, antar att det är din häst som heter så?? Lite coolt isåfall för mi häst heter Catanya!
Vet du varifrån namnet kan komma?? Jag har inte döpt min häst själv utan hon hette så när jag köpte henne som 1,5åring. Fast då stavades det Katanja. Jag har försökt ta reda på om det har någon betydelse men inte hittat något som är i närheten utav Catanya, förutom en italienks stad!
Jo det är hon, men jag har ingen aning varför de döpte henne till det (köpte henne som 2,5) men gissar på att det har med pappan och mamman (Colombin) men jag skulle kunna höra med uppfödaren, låter spanskt tycker jag...
Det var jag som kom på att hon skulle heta El Catania!
El efter pappan och C:et efter mamman.
Egentligen skulle hon ha hetat Castania pga fuxfärgen. (Kastanj = Chestnut = Fux). Men hennes andra uppfödare (vi är två) var övertygad om att hon skulle bli skimmel! Så jag plockade bort S:et, så blev det Catania.
(Hade då ingen aning om att det fanns en stad som hette detsamma!)
Så nu vet ni det!
Okey, tack... Jaha, det hade jag ingen aning om (som vanligt ) Ja, om man tittar på hennes stam så är det ju rätt så lustigt att hon blev fux trots allt, ALLA är ju skimmlar...
Fast jag hade rätt i min gissning, gissade på el från Elcatero och att C kom från Colombin eftersom det andra stoet hette på J och hennes mammas namn började på J...
Mvh Johanna (nu för tiden kallas hon förresten för Ella, vi norrlänningar förstår inte på sån där utländska )
Katten... Va gulligt Jo, det är skoj att det går så bra, hon överraskar jämnt genom att fatta precis allt...
Det är bara jaha, jaja, ny grej, va skoj!!
Helst om det är lite tempo oxå, att skritta är ju inte så skoj
Har några när vi löshoppar (andra gången) men jag klarar inte riktigt av att lägga in dem här för det blir ingen bild, (har dem på lunarstorm så de kanske beror på det)...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
IT & mobiler När de loggar in för att hjälpa till med något så går det mycket fortare om de också förstår något av vad som händer och kan kontrollera...
Gravid - 1år Det låter jättefint!
Jag har förstås också förtroende för att personalen kan sitt jobb, och jag vet att det kan hända saker som gör att...
Hundavel & Ras Ja vem vet. Dock har han lovat min sambo att kommer de 2 hanar, så är den ena hans. De har pratat väldigt mycket om jakt och att vi även...
Hästhantering Instämmer! Och lika viktigt för en som min som inte "vågar" ta paus. Han har mycket sällan blivit för "på" men när han blev bekväm med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.