Hingstdag Halmstad 13/4

tinafinis

Trådstartare
Någon mer som ska dit??

Ska bli spännande att se Juliano o Gigant Neo.
Up front larry ska bli kul att se en gång till.

Sv: Hingstdag Halmstad 13/4

Funderar på att åka dig, vill se Majesty of rock i verkligheten.

Ja han kan vara intresant att skåda just för färgens skull.
Men Juliano är jag nyfiken på och så U F L en gång till :-)
Just det. Gigant Neo vill jag hemskt gärna se. Synd inte Fast Photo ska visas. Hade velat se honom nån gång.

Ja Juliano är ju oxå en smaskig sak, har aldrig varit på en sådan här sak förr, ska bli roligt. Någon som vet hur det går till.

Juliano är fortfarande grann att se på men har blivit mkt grövre och kraftigare nu än han var för några år sedan. Hans egna humör är väl bra i dag men huha för dom flesta avkommor jag har mött. Mkt humör i dom.

Sist jag var på visning på hd så fick man se hästarna i boxarna och dom togs ut och visades utanför stallet. Vet ej om dom har någon organiserad visning så som det var på åby.

Förra året i Halmstad stod hingstarna i boxar på veterinärkliniken samt i det stallet som stod på lappen i år med (brevid vet.)
Sedan togs dom ut och leddes runt i en cirkel medans Loket pratade på.

Brukar det vara mycket mycket folk, eller kan man komma åt och ta sig fram och ta bilder....

Japp! Jag fotade en hel del. KOmer länka till bilderna sen.

Men vad fasen hade hänt med Olimende. Han hade färska sår på bakbenen. Framförallt på höger bakhas. Han haltade fram nästan som om en led hakade upp sig.
Någon som vet om det hänt något med honom och det var därför han halta som han gjorde?
Nån mer än jag som var där och såg honom? Tänkte inte på att jag kunde filmat.
Såg lite läskigt ut.

Jag var där. Håller med, det såg inte bra ut. Såg honom i boxen sen och det var ett otrevligt sår han fått. Tänkte inte på att fråga när jag var nere i stallet och tittade. Det jag tyckte var konstigt var att det såg ut att vara totalt obehandlat, inga tecken på att någon varit där och tvättat eller jodopaxat.

Då kanske vi har sprungit in i varandra.... jag tror jag tog omkring 1000 bilder, lite sekvenser.... spenderade en del tid i majestys box så jag var inte alltid i närheten.... men ser ut: liten svart t-shirt , kameran framför näsan, svarta jeans , tjock, .... hur såg du ut.

Kanske dom hade tvättat såren med annat. Men hältan var nog räligast.
Hade du mörkt, långt krylligt hår ocskå?
I så fall stod vi jämte varandra och fotade. :-)
Jag hade en röd championtröja med full packning i fickan på magen och jeans. Hade bollsat på mig mycket för jag trodde det skulle bli kallt och regna.
Här --> http://www.facebook.com/album.php?aid=102688&id=613252655&l=cb0548e632 är länken till mina bilder. Orkar inte lägga upp några här.

Nej jag hade brunt hår uppsatt i nacken.... har ett svagt minne av dig dock. Fan vi skulle gjort detta innan, hade varit roligt att träffas.
Jag kommer att lägga ut mina bilder på pixbox. Så gå in på pixbox/nepita så hittar du de jag lägger ut, tippar på att det inte blir alla 1000 bilder....

okej. Nu har jag lagt till dig på fb också.
SKa kika in på pixbox!!
Ja men det kommer en dag nästa år med!

Hej du, ....
min bästa bild....
27074321.jpg

nej din bästa bild var på juliano star o oss tre :-)
Tänkte fråga om ja fick knycka den av dig.

INgen som vet nåt om vad det var för fel på olimede?

Ja du kan ta den bilden.... ska bara lista ut vilken det är du menar.... jag har inte kunnat hitta någonstans vad som var fel på honom.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 788
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 539
Senast: Madalitso
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 084
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025