JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Lonely
Startdatum
Startdatum
13 Jun 2005
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
675
Jag vill ha ideér på hinderbygge
Jag vet att det finns massor av sådana här trådar men man förnyar väl hela tiden hinderförådet..eller?
Gärna bilder och beskrivnigar!
Sv: Hinderbygge-tråd nr 100
Jag har gjort dessa:
Använt vanliga plankor och kapat av i ändarna för att kunna hänga upp dom. Sedan målat med röd och vit färg.
Enkelt, billigt och bra
Sv: Hinderbygge-tråd nr 100
Vilka fina!
Vad duktig du är!
Jag är helt väderlös när det gäller att bygga saker och ting
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Tjatter
Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag...
3
4
5
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Här har den heller inte startat trots många timmars omsorg. Men ny dag imorgon efter denna ganska magiska solnedgång!
sjoberga
7 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 25 380
Allmänt
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Jo, den är absolut bärande för det har varit en yttervägg innan man byggde ut bakåt. Men det måste ju vara möjligt att flytta den ändå...
bettysmatte
7 minuter sedan
Cykelhjälm till bebis
Småbarn Jag försökte bildgoogla men hittade den inte. Fick några finska träffar bara.
Tänker att det är bra att prova ut innan köp?
sthu
10 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 58
Barn
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag har känt mig väldigt nere på sistone (exjobb will do that to you…) så nästa vecka drar vi till familjen och hänger där för att få...
geting
8 minuter sedan
Svar: 1 155
Visningar: 68 537
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nicke vad på återbesök hos veterinären förra veckan. Jag var orolig att han skulle bli rädd med tanke på traumat. Han fick bonqat och...
kma
24 minuter sedan
Svar: 1 112
Visningar: 57 718
Katt
Stora canvasburar
Övr. Hund Hmm, då får jag söka vidare, hade varit super att ha.
Linda_A
Idag kl 18:47
Svar: 5
Visningar: 80
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Zinkpasta tror dom. Det binder salivet och täcker tungan så det inte går att se färgen på tungan.
Fiador
39 minuter sedan
Svar: 579
Visningar: 27 605
Grenar
Tävlingsdebut
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
AbCdE
Idag kl 18:54
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Men du är väl en jätteduktig ryttare 😅💕? Om det är ekipaget jag misstänker, följer er på insta.
skiesabove
Idag kl 18:53