Himmelssäng till råtta?

Sv: Himmelssäng till råtta?

Njae, det går väl alldeles utmärkt under förutsättning att man inte har den i buren ?

Att ha den på skrivbordet eller på annat ställe där råttan är under uppsikt borde fungera bra. Största risken är väl mest att den blir totalt nedkissad ;)

Neeej vad sött :D. Men nja, den lämpar sig väl knappast för att ha i bur, utan där tidigare talare skrev att man kan ha råttan under uppsikt. Hon som skrivit artikeln har ju sin på skrivbordet!

Om råttor var så lättfångade skulle nog hela råttfälleindustrin gå i konkurs... ;)

Liknande trådar

• Låst
Skola & Jobb Först och främst, jag vet hur otroligt bortskämt detta kommer te sig. Att jag har ett jobb och verkar ta det som givet. Eller att jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 100
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 711
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 418
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 601
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar