Hertigen- Lester- Chagall

Fashionistan

Trådstartare
Jag undrar om det finns nån som har en häst efter Hertigen- Lester- Chagall eller bara efter Hertigen!

Hur är dessa? (Måste nästan vara runt 20år nånting)

En av de hästar jag tyckt om mest och som har betytt mest för mig var efter just Hertigen- Lester- Chagall och det skulle vara roligt att se om det finns halvsyskon till honom som är lika underbara och perfekta som honom? :)

Sv: Hertigen- Lester- Chagall

Det finns bara en häst med den stammen, vilket jag gissar är hästen du kände. Sen finns det en häst till med stammen Hertigen-Lester, da med Indus i tredje led. Den är fran Hertigens sista arskull, f 1989, sa det är inte omöjligt att den lever ännu. Det är ett diplomsto fran F.2.

Sv: Hertigen- Lester- Chagall

Åh :D:D Ja den jag kände hette Chapell och var också född 89! Tyvärr avlivad pgr tandproblem :/

Va snällt att du kollade upp det :)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vaknade imorse, och sakta färdades jag från drömmarnas ljuvliga värld till den vakna världen. När det slår mig att jag har lämnat...
Svar
2
· Visningar
283
Senast: cassiopeja
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 807
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX