hemsida på telia

astronaut

Trådstartare
Är dom som har telia (bredband, telefoni) en egen fast URL på telia om man vill lägga upp en hemsida? Pappa har för mig att man har det men jag har läst igenom hans papper från telia men inte hittat någon än en massa lösen till hans mail.

Tänkte fråga någon här innan jag mailar telia och frågar om hur det egentligen ligger till inom den biten!

Tacksam för svar! :bump:

Sv: hemsida på telia

Det ingår små utrymmen för hemsidor i alla (vad jag vet) av telias internetabonnemang. Använd Telias Mina Sidor för att lägga till/ta bort sådana.

Det är samma som mailen, har man en teliamail så är det bara att använda det andvändar ID:et och lösenordet....

kl...

Jag gjorde en enkel hemsida i Power Point och la upp hos Telia, men det blev inte bra.... :( Dels får jag inte bort den svarta bakgrunden, det blir en sida på sidan så att säga, dels ser sidan inte likadan ut uppladdad som på min dator.

Är PP värdelöst som hemsidesredigerare? Har inte Frontpage, utan bara det "vanliga" office-paketet. Finns det isåfall något ställe online där man kan skapa och redigera en sida, och skicka den till Telia? Alternativet är förstås en helt ny adress också, det är en möjlighet. Det är alltså en väldigt enkel sida det gäller, men jag vill inte ha någon reklam.

Powerpoint är inte gjort för att göra hemsidor. Det man kan använda det till är att göra slideshows för hemsidor, vilket är vad du gjort (och därför du får den svarta baksidan med din sida i en del av fönstret.)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 591
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025