*Gotlandsrusset*
Trådstartare
fick för några dagar sedan veta att en kompis till pappa häst blivit misshandlad av sin förra ägare. Kompisen kalle (kallar vi honom) köpte en häst (4 eller 5 år) och när han skulle ta hem hästen så fick den panik i transporten och de fick göra sönder hela transporten för att få ut den stackarn. nu går hästen inte att lastas och kalle vet inte vad han ska göra så han ringde till ex ägaren och frågade vad i H***ete hästen varit me om och då berättade ägaren att deras hästskötare hade slagit hästen med kedjor i transporten då han eller hon blev arg på hästen i fråga som råkade göra sönder en lampa i transporten de e ju sjukt! den människan har förstört en häst liv. de nuvarande ägarna vet ju inte vad de ska göra me hästen då den inte kan transporteras (de är en tävlingshäst)
blev så arg när jag hörde detta att jag inte visste vad jag skulle göra. fattar inte att inte ex ägaren ringde polisen eller gjorde något! vem vet han kanske oxå slog hästen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
usch
blev så arg när jag hörde detta att jag inte visste vad jag skulle göra. fattar inte att inte ex ägaren ringde polisen eller gjorde något! vem vet han kanske oxå slog hästen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
usch