Helt plötsligt blev jag med häst

martha

Trådstartare
...i eftermiddag så pratade jag med tränarfrun..hon frågade om jag visste nån som ville ha ett par hästar...normalt så hugger jag inte på sånt men nu högg jag som en kobra :D:D
treårsmärr med hovbensfraktur,med det passande namnet Webbzait :love: :love:

Sv: Helt plötsligt blev jag med häst

:rofl: Av rubriken att döma kan man tro att du inte hade någon häst innan... :D Lycka till!

Åhh...lycka till så mycket! Jag har själv blivit erbjuden en "pålle" avkomma som ägaren själv inte hinner med...hon vill att han skall komma till någon som kan köra in och träna...eftersom hon själv inte har tid...det är en tvåårig hingst...jag vill...jag vill...jag vill...men har inte råd ellr plats just nu (f-n för att vara fattig student :( )

Vilken tur för hästen att kobran var på hugget idag då :D

Lycka till !!!!

ps. Du gillade ju inte Turbo Thrusts avkommor :cool: :D ds.

Senast ändrad av en moderator:

lsz skrev:
Vilken tur för hästen att kobran var på hugget idag då :D

Lycka till !!!!

ps. Du gillade ju inte Turbo Thrusts avkommor :cool: :D ds.

:D..Nää, så var du ju var ja :rofl:
Men grejen är den att jag hade mamman som konvalecent, och det var en av de finaste klokaste hästar jag haft...sååå vacker :love:

Men lärdomen av detta kansle är att omvärdera...eller få vatten på kvarn :D

Man får gratulera... har sett den nån gång i ett provlopp, tänkte på den eftersom jag själv har en Thrustare. Få höra nu vad du tycker om avkommorna, blir lite nyfiken! Vill ju veta om min är en i gänget liksom. ett jävla humör har hon i.a.f.

mvh/Somi

:D Just det.......det brukar nog vara så ......så din är en i gänget :D :D

Synd att tråkiga saker nedärvs så j-a lätt. Man får trösta sig med att de kanske har nytta av det i löpen sen, om man kommer så långt... Då måste man ju gå in i en transport, kunna volta utan att tröttna samt springa åt rätt håll först och främst! Nä, som tur är sköter hon sig inne på banan än så länge det är hemma hon är en liten :devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 797
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30