Philosophia
Trådstartare
Någon som har den och kan delge synpunkter på passform och hållbarhet? Kanske någon rent av vet hur de är i passformen jämfört med Lundhags Traverse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har tre par och tycker de är sköna. Mitt problem är att de blir för långa i benen men de roliga färgerna har inte funnits i korta-ben storlekar.
Maken hade ett par Bobergs, de sprack i sömmen i rumpan, så hela byxan delade sig.
Jag har använt mina Helags flitigt och inget par är sönder.
Jag beställde ett par st 34, vet inte om som var felmärkta, men dom var så stora att dom trillade bara rätt av. Ringde och kollade och hon bad mig mäta ned måttband och enligt henne stämde då storleken. Kändes mer som en 38/40 än en 34!
En liten nackdel är att det svarta tyget över knä och bak inte är stretchigt medans det då är stretch i de "färgade" tyddelarna.
Rapport önskas när du fått hem dem.Oj! Ja då blir det inte ett par 36 iallafall.
Jag funderade på ett par 160 i barnstorlek, men jag vill inte ha rosa eller rött och ett par svarta byxor har jag redan.
Jag tyckte passformen var jättemärklig, skickade tillbaka mina.
Stretchen sitter på "fel" ställen tyckte jag.På vilket sätt var de märkliga?
160 är större än strl 34!Oj! Ja då blir det inte ett par 36 iallafall.
Jag funderade på ett par 160 i barnstorlek, men jag vill inte ha rosa eller rött och ett par svarta byxor har jag redan.
160 är större än strl 34!
Då var hon bra virrig hon jag pratade med i telefonenKonstigt. Inte enligt tabellen, där ska 160 vara 2 cm mindre runt midjan och 5 cm mindre runt höfterna.
Kan bara hålla med - men jag är ju "fyllig" och det passade ingenstansJag tyckte passformen var jättemärklig, skickade tillbaka mina.