• Avel
  • Trådstartare Trådstartare emelie_pemelie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 771
E

emelie_pemelie

undrar om någon vet nånting om castello 646 och stoet camomill. Det är så att min häst caruso är efter dom och jag har sökt på internet men hittar inte mycke. så här kanske är någon som vet mer?

Sv: hej

Info om camomill http://www.blup.se/horses/20254-camomill-13

Info om Castello 646 (13)
"Född 1975 hos E. Söderman, Båstad
Hingst, stickelhårig fux, stjärn, 4 vtff, 169-22 cm
Död: 1991
Pr. AB.
Avkommor:
Fram till 1995 ett 10-tal stamboksförda ston och fram till 1989 2 diplomston.
En dotter exporterades till USA och ett 1-årssto segrade vid premiering i Halland1987, två avkommor var placerade vid regional kvalitetstävlan 1987.
Under 1988 vartvå avkommor placerade 2:a (Riksfinal) respektive 3:a (reserv Riks) i kvalitetstävlan.
Egna meriter:
Castello var bruksprovsetta 1981. Han har 6 internationella starter i fyrspann(däribland VM) med flera placeringar"

Sv: hej

Castello godkändes 1982 har för mig att det var på sina meriter i körning. Castello hade även en placering i medelsvår hoppning.

Han är mormorsfar till Niveau 1136.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 605
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
530
Senast: Nikan
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 536
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈