Pappan heter Azir
mamman har stammen Trofé-Marino-Ciceron-Unesco.
Har funderingar att betäcka henne i framtiden o då blir det mest troligt en Hbl hingst. Funderar på Akribori då jag har en trevlig åring efter honom. Han verkar lämna god typ o bra psyke efter sig vilket är det viktigaste för mig.

Sv: Re: Hbl/Arab

crazy

hejsan jag måste bara fråga vad din häst heter?

Sv: Hbl/Arab

Kl*
jag har en arab/halvblods korsning :)

han är helt underbar,
lätt att lära, jag har lärt honom att stegra på komando han gör vackerhov bugar när man säger det. sen så hoppar han super bra men dock så tkr han inte on dressyr banor..

men jag tkr det är en rolig korsning dom blir oftast riktigt snygga :)

:banana::bump:

Oj! Min gamla tråd! :D
Kan ju meddela att 17 maj -07 fick mitt arabsto ett hingstföl e: Ronaldinho H. Det blev att jag valde hoppblod på tanten. Hade egentligen Cardento som första-val, men han var ute och tävlade när tanten brunstade. Så det blev hastigt och lustigt Ronaldinho istället. :)
Jättefin fölunge blev det iallafall! :love:
Tyvärr fick jag paniksälja nästan alla hästarna samma år... Men Bobo hamnade hos en duktig hoppryttare, så jag hoppas att han kan visa framfötterna på hoppbanan om några år! :laugh:

Vad kul! Lycka till med din fölunge! Säkert superfin! :love:

vad roligt att de har gått bra för hästarna iaf :)

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972
Avel Funderar på att ev betäcka mitt arabsto nästa säsong. Hon har tidigare varit verksam inom arabaveln innan jag köpte henne. Jag är nu ute...
Svar
7
· Visningar
1 807
Senast: dobbis
·
Avel För en månad sedan förlorade jag ju mitt föl - ett föl som jag tillbringat år med att planera i form av att få mitt sto bedömt (polsk...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 567
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pivo