Hästspråk!

S

Suuz

Igår släppte vi ihop mitt ungsto med två valacker, ena är ranghög och den andra hackkyckling. Jag stod och tittade på dem för att se hur de löste problemen. Efter skrik i 5 minuter och lite bockningar och stegringar började de att äta. Min häst la halsen över den ranghöga hästens rygg (där sadeln ligger) och började hänga på honom - vad betyder det i hästspråk?

Efter en stund sket hon fullständigt i dem och började jobba med löshoppningen =) Och i slutet gick hon efter mig som en hund med de två andra hästarna i släptåg efter henne...
 

Liknande trådar

Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 929
Senast: Sel
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 555
Senast: Stereo
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
541
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp