Hästporträtt

tigerflicka

Trådstartare
Jag kom på att jag skulle vilja ha ett porträtt av min häst, helst i blyerts.
Är det någon som vet vart man kan vända sig för att få sin häst tecknad?
Någon som gjort det själv? Blev ni nöjda med resultatet? Vad kostade det?

Tacksam för er hjälp!

Sv: Hästporträtt

Det beror väl på vilken kvalitet du vill ha på porträttet.
Finns massor med människor som tecknar och målar men personligen lämnar jag inte in beställning till vem som helst. Hur kul är det att ha ett porträtt som ändå inte ser ut som min älskling?

När jag skulle beställa en målning på min hund valde jag en väldigt duktig konstnär som arbetar med bland annat djurporträtt. Målningen är så jäkla bra att jag nästan kan se min finas personlighet i ögonen.

Kan tipsa om den konstnären om du vill, men hon målar inte i blyerts utan numera bara i olja eller pastell.

oil-portrait-rhodesian-ridgeback.jpg

Senast ändrad:
Sv: Hästporträtt

VILKET otroligt fint porträtt! Man kan ju inte se att det är målat utan man tror att det är ett foto.
Har aldrig sett något så fint... Men så är det ju ett underbart motiv oxå! :bow:

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 195
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar