Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer. Eftersom man inte kan följa hur djuret medicinerats får det inte ingå i livsmedelskedjan.
Blir det inte väldigt dyrt att ge sig ut på oanmälda besök i tid och otid för att kolla hästpass om ingen öppnar..?
nej, men det ska i så fall bevisas genom att det ska vara ikryssat i passet (som därför ska visas upp på begäran).Förutsatt att hästen ska ingå i livsmedelskedjan, många hästar hamnar aldrig där.
Det kan jag gladeligen betala...
Kontrollen får inte räknas som en kontroll enligt EU regler om den inte är oanmäld. Det blir dyrare att köra anmält på kontroller eftersom EU delar ut pengar till de olika länderna i förhållande till hur många EU godkända kontroller som utförs.
Förvånansvärt många är faktiskt också hemma på dagtid när kontrollerna utförs, men visst händer det att det blir bomkörningar.
Kontrollen får inte räknas som en kontroll enligt EU regler om den inte är oanmäld. Det blir dyrare att köra anmält på kontroller eftersom EU delar ut pengar till de olika länderna i förhållande till hur många EU godkända kontroller som utförs.
Förvånansvärt många är faktiskt också hemma på dagtid när kontrollerna utförs, men visst händer det att det blir bomkörningar.
Frågan är dock om ANDRA hästägare skulle betala för detsamma eller om stallägaren ska stå för den utgiften...
Och jag undrar fortfarande var det står hur det ska gå till?
Tror jag inte...fanns inga anmärkningar i grannstallet och det har gått snart ett år sedan dom var där..