”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Bra tips:) Får hitta på nåt sånt. Annars ringer jag dig!

Du är välkommen! Jag har en sele och en plastlåda vi kanske kan använda.

Har bara en gammal ponnysele som passade B- och C-ponnyn:) Den kanske är lite liten, även om räsern är ganska smal;)

Helt rätt! Får leta upp alla delarna och smörja upp den:)

Slängde just iväg en beställning till Hööks, bara reaprylar. Dottern hittade två par ridbyxor och Leo fick ett par benskydd i färgen orange (som jag älskar, dottern ryser). Jag ville ha den bruna luvan till Leo också, men den var slut :(

var just in och tittade och ville ha de ridbyxorna med veck.. men fanns inte i svart, och brun vagrar jag att ha.. annars fanns det INGET jag ens ville ha. jo westerngjorden kanske men sa, jag har en, behover inte...ar sa stolt over mig sjalv.. lol..undrar om borjes har sale ocksa???

Idag fick Trulls inviga sin julklapp :)

31964425.jpg

31964418.jpg

31964417.jpg

31964419.jpg

31964420.jpg

31964423.jpg

hahahaha det var det sotaste idag.. lol.. forlat jag skrattar men hon ser rolig ut i sina gula oron.. lol.. dock med jagare och annat otyg i narheten kan de ju inte missa henne.. eller du om du tappar henne i skogen.. lol..
var hittade du den? inte for jag tror mina skulle acceptera dylik sak men i alla fall..

Den luvan är ju jättefin! Vill ha!!!! :cool: Var har du hittat denna praktiska sak? Inte för att Leo behöver någon luva så här års, på sommaren är de nästan ett måste på honom som blir väldigt störd av flugor, mygg och broms som biter öronen annars.

Järnia, 119 kr :)

Hon blev ganska fin ändå.
Väntar på ett reflexländtäcke oxå.

Jag tänkte beställa Hööks westerngjord, men den är slut :cry:

Fina bilder!

Jag vill också ha en sådan där barbackagjord...

Har varit ute på en snöritt idag - mysigt! Kusen tyckte att jag gjorde galopphjälper så fort jag rörde mig på ryggen. :D Någon häärlig galopp blev det minsann. (Lagom kallt - Räckte med julklappskalsonger o julklappsstrumpor + vanlig, inte ens halvsnygg, ridutrustning.)

Oj, ser ut som horn;)men et är det väl inte:angel:

Mycket praktisk! Min pålle har så små öron, att jag måste sy in alla typer av luvor...

Hittar inte bilden, varför har man sån oreda i sin dator...? (iaf jag:crazy: )

Haha, jag tycker oxå det ser ut som horn :) Tur den inte är röd.
Fast hon har nog egna små horn under.

FAN, att jag ska vara så feg! kan man hypnotisera bort det?
Jag blir såå nöjd även efter en liten tur, men jag får ingen ordning på henne när hon vill vända hem hela tiden.
När bonusdottern sitter på och jag går framför går hon hur fint som helst.

Va skönt att det gick bra!!! Sånt där är inget kul! Letar själv efter lösdriftsuppställning här i närheten, men det är inte lätt. Har inte fått napp ännu. Än en gång, gött att allt är bra med dig och kuse!

Hjälp vilken charmknutte med spröt hihihi Smart att det är reflex också! Och flätan är ju skitsnygg!!

KL
hänger inte med för fem öre efter julhelgen nu då jag inte varit uppkopplad, men God Fortsättning till alla och hoppas ni haft det skönt i julhelgen!!!!!

Här har vi fortsatta snöstormar som driver in. Idag har jag och Pålle tränat för tränaren efter ett långt uppehåll. Var superroligt att komma igång igen!!!! :love: Pålle och Matte var mycket nöjda och Pålle tyckte det var roligt att få ta i lite dessutom :bow:

Tajger,vi har ju en svensk mästare i körning som håller kurser strax utanför Halmstad! Kanske vore något för dej o pålle? Folk o hästar av alla de slag,från duktiga till nybörjare,trevlig stämning!:laugh:

Ingen dum idé! Vem o var? Men det blir inte förrän till våren iaf. Får väl dessutom tömköra lite först och se om han öht fattar:)

Tomas Eriksson och de håller till på Ågarp.Jag brukar få info om när det börjar.Tror inte det blir förrän till våren igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
139 378
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar