Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Sno har ocksa denna morgon, men inga 15cm i alla fall,mer en sprinkling.. Tur att Hulda ar palitlig..
Piraja, jag haller med gubbe, 4x4 eller nat sant, med tanke pa var du bor hehehe, Ar fortfarande forvanad att det inte finns mer trucks i det har landet. Men det kanske kommer..
Jag ar glad julen ar over sa att saga, och livet kan aterga till normalt.. Vad jag kommer sakna ar alla fina ljusdekorationer som har varit uppe. Det ar ju nu och framover som man behover dem da det ar sa morkt ute.. Och hur folk kan leva utan dagsljus som manga gor up north, det ar ofattbart.. Men man kanske vanjer sig..
Nej med nytt ar i faggorna och saker pa gang far vi val hoppas det blir lite lugnare i varlden.. Det har varit lite for mkt pa sista tiden.. Jag koncentrerar mig pa Skagern ritten.. Och fol.. Och kanske nytt stall.. Ett stall med vatten och elektrisitet.. Det skulle vara nice..
Val det ar val dags att fa ut pallarna, som har statt och mumsat hela morgonen och sen starta dagens aktiviteter..
Ni som arbetar har en bra dag, ni som ar lediga ha en bra dag ocksa.. Med hopp for manga harliga galopp turer i den vackra snon..
sager tant kat som vill ga ut och rida....