Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
oj sa manga jag vill svara, ni har varit flitiga som vanligt med skrivandet, vilket jag personligen ar jattekul da det faktiskt far min dag att se brighter ut..
Karind, ajaj, hoppas allt gar bra och tala om for lakaren att han far fixa sa du ar back in the saddle inom en snar framtid efter din operation. som vanligt, om du behover ngt lat oss veta, personligen ar jag inte nara men NGN kanske ar och om inget annat sa kan harliga grona gubbar och bananer sandas till dig.
tant kamel: onskar jag kunde lasa lusen av hasttjej, tyvarr ar hon sjalvmords benagen och mar daligt och kan inte ta konfrontationer. Men skall ta ett litet besok pa hennes arbete i morgon och med hennes handlaggare prata om det har. Man maste ju kunna det har med konfrontationer, vad det an ar, sant ar livet.. nej jag ar inte bra pa det sjalv nar det galler mig, men jag forsoker.. det blir inga skrikande matcher men ett vuxet samtal, visst ar jag arg, mer for att hon hade for brattom att gora stallen, och var tvungen att fara ivag pa hennes sociala uppdrag.. hade jag vetat innan hon akte att stallen inte var klara, hade hon bara fatt stalla sig och mocka.. en sak var ju att valdemar skulle flytta in i zibbers stall/box och jag ville ha det rent dar samt zibbers hinkar (foder och vatten) uttagna och valdemars hinkar overflyttade.. samt valdemars stall utsopat da det egentligen ar vedboden och jag har en cubic med ved ligger ute pa grasmattan..
i alla fall, vi far losa allt i morgon.. jag behover henne har, och hon trivs tror jag.. hon anklagar mig nu for att aldrig vara nojd, visst ar jag hard med henne, men berommer nar sa ar pa plats.. och blir det fel som det kan bli ibland da ar jag lugn och forklarar varfor och hon forstar. Men det har ar bara pure bullshit hon haller pa med nu..
Inget nytt har, kallt som attan, ute, inne brinner spisen och uppe pa har jag en potta med orange skal, kryddor och vatten som gor det underbart jul aktigt i stugan.. en kopp chocolate (varm) med marshmellows och buke.. vad mer kan man onska sig..
hoppas pa solsken i morgon sa jag kan komma ut med bulle valdemar. han borjar bli lite rund har haha.. alla ha en underbar kvall..