Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 2
Ha, du tränar till gubb-o tant-OS
Vi hann visa en rad bocksprång och kosparkar
Ha, du tränar till gubb-o tant-OS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hann visa en rad bocksprång och kosparkar
Med liniment, panocod och halsduk klarade jag mig igenom dagen.Nackspärr brukar jag också få ibland, det är otrevligt. Jag brukar ta till tunga artilleriet på en gång; Voltarengel, Ibumetin och varma vetekudden. Plus lite Tycka-synd-om-sig-själv och gott te, då brukar jag må bättre
Kurset gick bra! Jag har också varit på Perri wood clinic. Då så det ut såhär:Håller med gubbtjuv - det hade varit jättekul att vara med! Tycker sån't är kul. Vi var förresten hos Ellen Ofstad förra helgen. På tal om kommunikation och sån't........ Fast då var det annan clinic (Perry Wood).
Ser att du bor i Laholm. Mitt smultronställe där är Lögnäs Gård! Know it?
Shit! Då skulle du aldrig tillåta att jag gick fritt omkring.Samma här ,skulle en annan börja hoppa i vattenpölarna så skulle nog någon ringa efter de med vita rockar för att låsa in en
Den största lyx av alla är att äga en häst! Detta stora, starka djur som varje dag bär dig på sin rygg ut i naturen, vart du än vill lyder den din minsta förfrågan. Vist är det det häftigaste som finns att låta sig transportera av en levande varelse på det vis. Hästen jobbar gärna allt den orkar för dig och gnäggar glad så snart den ser dig. Vi får massor av frisk luft och motion varje dag.Det är då sannerligen inte så glamoröst med hästar. Och så kallas det lyxsport. Var är lyxen sånna här dagar
Ja, det är "Open mind", jag var med och arrangerade det.
Jag ser inte vem du är på bildet, annars hade jag säkert känt igen dig.
KL
... bara han å jag å skogen...