hästens ben?

Sv: hästens ben?

ja det ska bli kul, men är lite halv orolig för att vi inte orkar hela vägen runt..:crazy:

Vi klara det!:banana: vi har haft en super rolig dag, underbara funktionärer, som svara på alla dumma nybörjar frågor....Pigga hästar ( lite för pigga) bra väder och härlig tur.
Vi klara oss i mål med glans, och efter att några vana disans ryttare ridit fel, visade det sig att vi var först i mål :)
Både Jacunda och Nova tyckte detta var toppen kul, och vi kommer helt säkert göra det fler ggr.
Synd bara att nästa ritt krockar med hubertusen på revinge....
MEN TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP!!!:bump:

Vad kul att allt gick bra! Och att både du och hästen tuckte att det var kul:D Grattis!

Vi klara det!:banana: vi har haft en super rolig dag, underbara funktionärer, som svara på alla dumma nybörjar frågor....Pigga hästar ( lite för pigga) bra väder och härlig tur.
Vi klara oss i mål med glans, och efter att några vana disans ryttare ridit fel, visade det sig att vi var först i mål :)
Både Jacunda och Nova tyckte detta var toppen kul, och vi kommer helt säkert göra det fler ggr.
Synd bara att nästa ritt krockar med hubertusen på revinge....
MEN TUSEN TACK FÖR ALL HJÄLP!!!:bump:

Hej!
Heter din häst Orchid's Jacunda och är Holland Import?
Jag köpte nämligen henne i våras, men lämnade tillbaka henne för hon mådde inte bra då.
Hon är en otroligt underbar häst:) Hon hoppar jättebra
Det skulle vara jättekul att få veta hur hon mådde och hur hon har det!
Mvh /Linnea

ha, ja, det kan ju vara bra... har provat att kissa med häst en gång... aldrig mer... när hon inte skulle puffa om kull mig, skulle hon gå iväg.. haha.
Det får bli frukt och vatten då! Har ju sadelväskor, ska jag ta dem?

När jag red en PP en gång med en kompis (enda gången jag tagit mig tid eller behövt hoppa av för detta) så passade min kära pålle på att också ta sig en kisse-paus;)
Tänk vilken bild det hade blivit, två ryttare & en häst som tar kisse-paus, var ju inte så gömda heller:rofl:

På en PP behöver du inte licens eller tävlingsbok, inte varit så innan iallafall. Tävlingsboken är för ritter från CR,40 km.
Lycka till!:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 262
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar