Hästar är verkligen speciella!

H

Hejkungen

När jag var i stallet & skulle ta hand om en ny häst (ridskola), så gick jag in till honom & det gick hur bra som helst, båda var stencoola. När sedan min kompis kom och sa lite oroligt "Vågar du stå i spiltan med han? Han biter alla typ?" Då växte en rädsla inom mig & hästen kände det såklart & ja.. vad tror ni? Han började bitas, tjurade, blev arg och allting. Hästar vet när dem ska utnyttja läget, ska aldrig göra om det här. Nästa gång går jag in lika stencool som jag var från början! :O

Sv: Hästar är verkligen speciella!

Hästar ser mer än vad man tror(vill). :)
Min häst surar direkt och jag är på dåligt humör, ibland har jag inte tänkt på på det förens jag ser hur min häst reagerar, då kan jag inte låta bli att bli på bättre humör för att hästar är så fantastiska. :laugh: :love:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 326
Senast: Juli0a
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
4 157
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 299
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar