Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju ASVH som säger att jag måste ha kvitto för att kunna få ut en kopia av passet...? Nu är jag förvirrad.
Vissa tävlingsplatser vill se pass, det räcker inte med licens och vaccination.
Men det är ju ASVH som säger att jag måste ha kvitto för att kunna få ut en kopia av passet...? Nu är jag förvirrad.
Vissa tävlingsplatser vill se pass, det räcker inte med licens och vaccination.
Vet inte vad för gren du tävlar i, men jag har tävlat ganska mycket hoppning och ingen har frågat efter pass.. Varför skulle de göra det??
Står ingenstans i TR att man måste ha pass för att tävla.
Jag har råkat ut för samma sak, gick inte & få förra ägaren att skriva ett kvitto. När jag tjatat ett år gav jag upp.... Ringde registatorn
(stavning??) & frågade - vad göra? Jag fick då skriva ett papper med hästens namn ,födelse år, chipnr, mitt eget namn & persnr, sedan skulle två personer skriva på för att intyga att hästen var min.
(detta gällde iof inte halvblod, men kolla upp detta)
Lycka till, hoppas det löser sej!
Men sälj hästen till en vän då och köp tillbaks den, då har du ditt kvitto. Jag tror inte de går flera steg tillbaka.
Jag har faktiskt inte haft så mkt tid att ta tag i det. Fick foderproblem. Eller, den som lovat oss foder kunde inte leverera när det var dags så det var till att hitta ny!