Harvest Bukefalos-träff

Lina_Zacha

Trådstartare
Kändes bäst att starta en ny tråd då de andra lätt fylldes med annat. Så nu tar vi det en gång för alla:

Vilka kommer, vilka ska tävla (och i vad) ?

Det vankas ju som bekant buketräff med kanel-te och annat gott :love:

Sv: Harvest Bukefalos-träff

om det inte blir tävling i kramfors ska jag ner och kolla, dag vet jag inte riktigt och hästen stannar hemma, i slutet av veckan vet jag om det blir av :bump:

Harvest festival på Grevagården 12-14 oktober!

Info finns HÄR

Själv ska jag dit som publik hela helgen, unghästen får vänta till April Show.

Jag ska dit.. bara 125mil för en Halter :) hehe

Vi åker ner med 4 åringen, den fyrbenta..

Senast ändrad av en moderator:

Jag skall dit liksom mitt 4 åriga quartersto, vi finns på plats hela långa helgen.
Kommer gärna på buketräff, det hade varit kul att träffa alla.:p

Old Sorrel

Vi kommer tro det eller ej på Harvest...vi släpar med en SQHF ettåring (egen), en SQHF ettåring (annans), en SQHF Pleasure (annans) och troligtvis en junior reiner (egen):D

Det skall bli roligt att se henne igen, skall hon starta SQHF Futurityt?
Vad jag har förstått så blir det en del hästar i det i år.:bump:

Old Sorrel;)

*knpl*

Hade tänkt att gå men nu är planerna ändrade att åka o träffa särbon i Östergötlande ist.:love:
Skönt att man bor så nära Grevagården, det händer så mkt trevligt där :bump::bump:

Mumin

Tyvärr så kommer hon inte att gå reining futurityt, har varit ngt sen och en liten tuff dam i perioder men har nu äntligen lossnat. Spinnen och byten sitter bra men har inga toppen stopp ännu att visa upp för domarna. Men hon kommer att gå alla andra klasser även huntern, ev om allt sitter där nere gjörs en efteranmälan till reiningen (slideskorna sitter på för säkerhets skull):idea: Kom gjärna och hälsa :rofl: blir lite nyfiken...

Senast ändrad av en moderator:

Som vanligt kommer det hinder i vägen...jag är funktionär på hemmaklubbens tävlingar + att jag troligen får hem en till häst då...så jag kommer inte i år:(

Vi kommer med våra ettåringar till haltern och showmanshipen :)

ja vi ska dit, tävlar srcha (2 klasser) o futuritit reining. Men d e inte jag som tävlar jag tittar på. Väntar tills nästa år....:bump::banana:

Senast ändrad:

Envis som sin mor skulle jag tro, men när det väl funkar blir avkommorna efter henne väldigt bra, det är ju bara att titta på ex. Hill Hooligan Hoj:D

Givetvis kommer jag och hälsar:p
Jag kan säga att det är nog inte många andra heller som kan alla moment perfekt. Förra året kunde den som kom trea inte byta, men det gick bra i alla fall;)

Maja 70, vilken hingst är din häst efter efterom den skall gå futurityt?
Vad spännande, jag hejar på!

Old Sorrel;)

Envis..är ett milt uttryck på damen ibland:angel:
Och domaren på Harvest har suttit på vår dam tidigare så han får väll ha lite medkänsla med oss om det går åt pipsvängen på banan:angel:

Nu blir jag nyfiken..nära Grevagården..hmm.
Ja, då är det ju inga jättemånga mil från där jag bor.
Rider och tävlar du? Nivå? Häst?
PM a om du inte vill lägga ut det här...

Ja, jag tog o anmälde henne där, hon e efter crimson Catalyst...
Jag brukar anmäla till srcha klasser o en aqha klass då blir d reining..
Håller tummarna på att hon e medgörlig den dan kan va lite ja sto haha.

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Lady_S
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21