Sv: Hårnät

Jag tycker inte att hårnät är fint - så jag brukar inte använda det. Men det är väl bara att stoppa ner håret i nätet - eller?

brukar inte ha heller använda det, är inte spec fint :crazy:
Men typ att stoppa ner håret och sen sätta en fint hårspänne över så det blir typ en boll..

Jag brukar göra en fläta först, sen stoppar jag in alltihopa i hårnätet och rullar/viker ihop flätan och sen en hårsnodd om alltihopa, blir som en knut ungefär.
Är det dressyr och jag rider i hatt har jag ett sånt där litet hårnät med rosett också ovanpå.

*kl*
men om det inte är specillet snyggt, hur har ni annars? i en tofs, så att den ligger och "dunkar" på ryggen?
ursäkta trådkapningen..

Nej man stoppar in håret under hjälmen eller så knyter man ihop det till en boll (fast UTAN hårnät) :D
Gillar inte heller hårnät, men hatar att ha mitt jädrans midjelånga hår fladdrande efter mig :angel:

gör det som en knopp. först inbakad fläta, sen rullar man ihop det till en knopp :D

Hårnät får bara användas på dressyrtävlingar.. :angel:

I hoppningen ska man ha fläta, hästsvans, eller "knopp" i håret :D

Tävlade i helgen och då gjorde jag e knopp :p matchande med hästen..

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
449
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Det är trots allt rätt skönt att veta att det finns bra ställen där ute. Jag vill passa på att länka till den här artikleln dock, där...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 320
Senast: Milosari
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 239
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈