Håravfall

Popcorn

Trådstartare
Jag undrar om man fäller mer hår på hösten än övrigt? Eller är det bara jag som har blivit nojig just nu?

Jag har halvlångt hår och jag tycker det riktigt drösar med hår när jag kammar mej. Ok. när man har långt hår så ser det ju mycket värre ut än när man har kort, men ändå?

Mer än jag som är nojig, eller?? :nailbiting:
 
Sv: Håravfall

Ja, man brukar fälla lite mer på hösten och våren, precis som djuren. ;) Så länge det inte blir i såna mängder att man börjar bli tunnhårig så brukar det vara fullt normalt. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 133
Senast: Svartkatt
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 828
Senast: Mabuse
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: manda
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp