Du låter som mig också, har också haft otur med frisörer, var nog ca 8 år sedan jag var hos en sist. De klippte upp mitt hår och jag som har lockar och inte orkar fixa mitt hår varje morgon, så såg det rent fördjävligt ut. Testade förvisso en frisör igen, tror det var ca 2 år sedan, men aldrig mer, trots att jag bad om bara toppning så var hon klumpig hur hon talade om mitt hår, kallade det hötuss och klippte av väldigt mycket av topparna. Hade känts mer ok om hon varit pedagogisk och förklarat att hon behövde klippa av så mycket.Usch vad jobbigtBlev det jättefel?
Jag har inte gått till frisör på flera år, har nästan frisörskräckDelvis pga en väldigt otrevlig frisör senaste gången jag klippte mig - jag dömer inte alla frisörer efter henne men nu vågar jag liksom inte prova mig fram
Men har toppat håret själv hemma istället, nu funderar jag på att kapa lite mer snart... Har ganska mycket självfall/lockigt, funderar på att klippa det typ axellångt. Vad kan gå fel liksom?![]()
![]()
Nu har jag inte vågat gå till en frisör på länge, dels för att det är dyrt och dels för att jag inte litar på dom. Då jag försöker spara ut mitt hår till långt, men det växer långsamt.