Sv: Har ni "mål" med era relationer??
Fast seriöst, menar han VERKLIGEN att inte såra dig låter det ju som om han försöker "uppfostra" dig dvs han är totalt självupptagen. Är han så satans clueless om att det han säger låter som om han kritiserar dig (vilket faktiskt är det han gör) så behöver han definitivt någon form av vidareutbildning, fast jag vet inte vilken! Empati A kanske?
Jo - men det var ju just det.. Vad jag upplever och vad han menar är alltså olika saker.. Han ser alldeles chockad ut när jag säger att jag tror att han kritiserar mig eller mina val.. Det är inte hans avsikt överhuvudtaget. Vi har olika sätt att framföra åsikter - och det är lätt att man missuppfattar varandra. Det är det jag menar med att det ändå kanske skiljer sig beroende på vilken bakgrund man har..
Fast seriöst, menar han VERKLIGEN att inte såra dig låter det ju som om han försöker "uppfostra" dig dvs han är totalt självupptagen. Är han så satans clueless om att det han säger låter som om han kritiserar dig (vilket faktiskt är det han gör) så behöver han definitivt någon form av vidareutbildning, fast jag vet inte vilken! Empati A kanske?