Har någon testat "Cowboy Magic Green Spot Remover"

Feua

Trådstartare
Min lilla flicka börjar bli riktigt vit... dock så betyder vit även grön och brun. Hittade något om "Cowboy Magic Green Spot Remover" och undrar om någon har testat detta - fungerar det?

Sv: Har någon testat "Cowboy Magic Green Spot Remover"

Ja den funkar.

:D
Och jag säger tvärtemot funkar inte ;)

Lämnar bara en fet knepig päls kvar vilket jag iofs tycker alla sådana produkter gör, använder man sådant så skall man definitivt inte rida på en dammig bana efteråt för då kan alla se var man använt sådant genom att den vita hästen har en snygg brun fläck där.

Sv: Har någon testat "Cowboy Magic Green Spot Remover"

Det fungerar på min vita häst med ponnypäls. Demonstrerade för en stallkompis häromveckan. Tyvärr fungerar det så bra att hur mycket du än tvättat din vita och sedan använder denna så blir den fläcken om möjligt ÄNNU vitare! :grin:

Jag upplever absolut ingen fet päls efteråt eller så.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 071
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 140
Senast: Mabuse
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 765
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka