har jag bäddat åt en gangster...

Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Jaja, jag var inte dödsseriös.

TS:
Hoppas allt går bra & lycka till! (:
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Jaja, jag var inte dödsseriös.

Ja jag brukar få höra att jag måste ha kjol på mig, jag måste sminka mig och får inte gå med keps på mig, för att jag är av kvinnligt kön, dessutom måste jag stå och spegla mig hela dagarna och får inte vara minsta smutsig alls för det går inte om man är kvinna, folk kan ta mig för man... :smirk::smirk: Och ja det är seriöst snack från folk...
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Hm, vill ju inte lämna ut mig alltför mycket på nätet...Jag var i din klass och hjälpte till när du gick i sexan. Jag hade långt brunt hår.

Jag känner Jörgen litegranna, han o min mamma var arbetskamrater på 80-talet och han har varit min ridlärare. Jag har sett dig på din vackra ponny i ridhuset...Min dotter red där när hon var 6 tom 11 år, och jag red där mellan 97-99.

Du vet vem jag är, för du hälsar när vi möts...eller så hälsar du på alla:p I vilket fall som helst, nästa gång jag ser dig så ska jag säga hej och tala om att det är jag som är millus!
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

haha gör så, vi hade ju endel som hjälpte till i vår klass så jag kan inte riktigt placera dig :D jo jag är rätt trevlig av mig så jag hälsar mest på allt och alla när jag är i stallet :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 596
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 267
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 507
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp