Har du gjort det del 4.

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare MM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 092
  • Visningar Visningar 33 756
Nej, inte vad jag kan minnas :)

Har du någon tillställning du försöker gå på varje år (ex. SIHS, Göteborg Horse Show, RHC, Falsterbo)?

om du menar en fot i stigbygeln, en hand i sadelhornet och klängt sig upp som ett mindre kylskåp så ja ^_^.
annars nej...

samma

Nej, har aldrig haft en egen häst som jag lämnat bort.
Har dock blivit besviken på en medryttare som delade häst med mig och delat ansvar.

Samma

Aldrig så att jag har behövt åka ambulans eller blivit liggande längre än 10 minuter, men jag har landat på huvudet och två kotor ligger nu på varandra. Gör ont att titta uppåt för länge annars märker jag inte av det SÅ mycket ÄN.

Samma

@Got2Be Aj, har du kollat upp det? går det inte att rätta till hos typ kiropraktor?

- Åkte av en unghäst, landade ivägen och blev trampad av hästen över revben/mage = ambulans.
- Åkte av en annan unghäst och landade på halvfrusen ridbana, fick frakturer i 3 ländkotor = borde ringt ambulans men ja ringde pappa.. :angel:

Samma igen!

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 464
Senast: WildHorse
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 945
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 947
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
3 929
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka