Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Aldrig så att jag har behövt åka ambulans eller blivit liggande längre än 10 minuter, men jag har landat på huvudet och två kotor ligger nu på varandra. Gör ont att titta uppåt för länge annars märker jag inte av det SÅ mycket ÄN.
@Got2Be Aj, har du kollat upp det? går det inte att rätta till hos typ kiropraktor?
- Åkte av en unghäst, landade ivägen och blev trampad av hästen över revben/mage = ambulans.
- Åkte av en annan unghäst och landade på halvfrusen ridbana, fick frakturer i 3 ländkotor = borde ringt ambulans men ja ringde pappa..
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.