Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min gjorde det ett tag, ville inte gå ifrån gården. inget problem nu då hon gick omkull en gång och inte har rest sig sen dess.(dvs inte stegrat sen dess)
Ja. Mitt första sto kissade vid grannen varenda gång hon var brunstig. Det fanns en liten söt shettishingst hon blev kär i där.
Å min fd valack stannade en gång under dom 6 åren jag hade honom. Han måste varit nödig
Nope, dock stubbade jag hästen jag hyrde från ridskolan när jag var 12 och när min faster kom för att sko frågade hon vem som hade klippt honom så fult
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.