Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

Njae.. Om jag åker ca 3 mil så kan jag hyra ridhus.

En sadel som inte passar dig?

Ja, men ingen vill köpa den :(:p

En brun sadel o ett svart träns eller tvärt om?

Ja ett träns, men det används aldrig.

Nånting som passar perfekt på din häst?

Hmpf- ja... mössen e mätta :(

Har du någon onödig pryl i stallet? Skriv gärna vad...

Oj, vad ska vi ta :p Jag har allt för många longerspön. Hittills gillar jag bara mitt äldsta som är över 10 år.

Har du möss i stallet? :p

tyvärr T_T en gång så hittade jag en i en fodersäck, stack ner handen och musen sprang upp för armen och hoppade ner från min axel, fick en smärre chock^^ men den var söt i alla fall. innan så hade vi råttor också, dock så var de i hönshuset.

ngt som är över 10år gammalt och som fortfarande används.(hästar räknas inte:P)

Min sadel! :love: Passar mig och medryttaren och hästen perfekt! Låg på förra hästen, och passade som tur är nya hästen oxå! (med omstoppning såklart:laugh: ) Den är guld värd! Byter nästan hellre häst än sadel..! Vad jag vet så är sadeln äldre än 10 år, jag har iaf ridit i den i 11 år, och förra hästen hade den lååångt tillbaka i tiden..!

Ett helt svart schabrak?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 737
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 980
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 789
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
13
· Visningar
1 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka