Har du det? *Spinoff från ÄU*

Sv: Har du det? *Spinoff från ÄU*

:o Ehm...ja. Men jag skyller på ÖoB. När de sålde ut sina hästgrejer sålde de fleecetäcken för 20 spänn styck. Så det blev väl en 10 stycken där. Hade jag inte haft dem hade jag bara haft 3 fleecetäcken till tant. Det är ju nästan ingenting!

(och för att svara Tiffy: Ja, jag har transportskydd. 3 uppsättningar. För säkerhets skull...*prylgalen, vem JAG?! :eek: )

Har du ett kandar?

har en lädergrimma till transporten ^_^ den är inte jätte fin då pollen drog i sönder den vid första last träningen, men jag är för snål för att köpa ny.

har du en lädergrimma till varje häst? även de som inte behöver?

nej, (föresten så behöver C sig grimma för att vara söt ^_^ så det räknas inte)

har du vita ridlindor?

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 728
Senast: Palermo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 977
Senast: Anonymisten
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 777
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 415

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka