HannaP & Diego

Re: HannaP & Diego

Vilka fantastiskt vackra föl med underbar teckning! Grattis!

Hej!
Han mår bra! ´Vet. var ju här när han var en vecka, då var blåsljuden mindre. Sedan pratade jag med vet. i söndags. och hon hade tagit reda på mer om blåsljud genom att prata med Skara. Dom sa att det med största sannorlikhet kommer att försvinna helt innan han är två månader. :)

Han är pigg och kry och galopperar och bockar mest hela tiden. :love: en otroligt fin fölunge är han! Ska sätta in nya bilder på honom i morgon. Det finns några på hemsidan under "hästar" "odöpt föl" (Fast nu är han döpt till Cruzader)

Så nu känns allt lite bättre. Har kört ett av stona till station. Ska betäcka med Ohorn och Orame´ i år. Nu tar vi nya tag! :)

Mvh Hanna

Min var ju inte extremt xig. Men är otroligt glad för att skenan fanns.

Låter ju jätte bra. Du låter själv mer positiv och glad också. Det känns bra för oss andra också. Har varit så många tråkiga trådar från dig, så nu vill vi ha dom glada. Du skall se att din otur har vänt. Lycka till med dina småttingar och låt oss få veta när det finns nya kort.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur