Handdukshängare

Lupino

Trådstartare
Vi saknar handdukshängare i köket och jag föredrar att ha en handduk precis vid dörren i anslutning till diskbänken. I en inredningstidning såg jag en smart variant som man bara hänger över dörren (rostfri). Hittar nu inte tidningen och ber därför Bukefolket om hjälp.

Finns det någon som vet var man kan köpa en lös handdukshängare man hänger på en skåpsdörr?

Sv: Handdukshängare

Lagerhaus köper jag från. Mina är för ganska tjocka dörrar, det finns för tunnare á la garderobsdörr också, men om Lagerhaus har sådana vet jag inte. Skulle tro det dock.

Sv: Handdukshängare

Det finns annars smarta handdukshängare som är krokar med sugkopp, så kan man hänga dem på exvis kylskåpet. :idea:

Vi har sånna som jag satt på våra kyl och frys samt kaklet ovanför diskbänken där disktrasan och diskborsten får hänga och torka.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 805
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand