Hamsterljud?

Sastra

Trådstartare
Jag har fått tillfällig vårdnad om en vit lurvig herre :D och nu har jag två dagar i rad hört honom ge ifrån sig ett ljud av något slag. Det låter som en lite gäll grymtning ungefär. Varför låter han? Är han glad? Förbannad? Jag kan inte hitta information om det här någonstans, så nu sätter jag mitt hopp till er! :bow:

Sv: Hamsterljud?

Min lilla guldherre här hemma piper/skriker när han hör att jag är i närheten:love: . Så jag har uppfattat att det är ett gnäll på att dem vill ha uppmärksamhet.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Hyresrätt villa
  • Valet i USA