Gnist

Trådstartare
Vilka har anmält sig/vilka ska anmäla sig?

Om ni ska dit, med vilken/vilka hundar ska ni då fara med?

Jag har kommit så långt att jag skrivit ut anmälningsblanketterna, fyllt i inbetalningsblanketten och skrivit adressen på kuvertet :angel:

Nu återstår bara att posta kuvertet och att betala in anmälningsavgifterna :crazy: ;)
 
Sv: Hamar

kul, ska du ställa ut? Själv sitter jag ju bara och väntar på bilder och rapport...:D Vofflan är ju inte utställningsmaterial direkt...:angel:
 
Sv: Hamar

kul, ska du ställa ut? Själv sitter jag ju bara och väntar på bilder och rapport...:D Vofflan är ju inte utställningsmaterial direkt...:angel:

Ställa ut? Aldrig i livet. Jag ska vara med en väninna med hennes Beauceron som resesällskap :D

Lycka til för din vovve!
 
Sv: Hamar

ajaj, nu missförstod du:D

Min voffla (gatukorsning) sitter i soffan med mig i helgen, men jag är galet nyfiken på hur det går för Gnists vovvar. Har ett mycket gott öga till Strumpan:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 627
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 544
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 805
Senast: Palermo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 185
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp