Z
Ziemona
Sv: Halvblod+PRE
Vad har jag sagt om steg?
Vad har jag sagt om steg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En tung häst har kraftig benstomme, det har inte PRE. Du förväxlar massan på kroppen med tyngd.MissFideli skrev:Men på ponnysidan vill man ju inte ha in tyngre. Där måste man ha en viss del fullblod för att den ska vara helt godkänd. Dom PRE jag såg i Spanien var lite mer i typ som lättare kallblodstravare (kanske därför kallblodstravaren tydligen kallas vårat svar på PRE'n) med enorm hals.
jemeni skrev:E. Fandanguillo II
Cat_and_rat skrev:För att vända på steken : till alla er som är för PRE i halvblodsaveln...- vad tror ni halvblodet kan tillföra PRE ?
Jag har faktiskt svårt att se hur PRE kan tillföra halvbloden något.
Cat_and_rat skrev:För att vända på steken : till alla er som är för PRE i halvblodsaveln...- vad tror ni halvblodet kan tillföra PRE ?
Ziemona skrev:Ja du, vad ska jag säga. Vi får väl se vad som kommer ut helt enkelt!
Det är många som har betäckt med jugueton, främst halvblod och fullblod. Jan brink sa att han ansåg att det skulle vara bra att använda honom på våra svenska halvblod, för att lätta upp stegen. Men ja, alla är sin egen expert.