haltande föl

Sv: haltande föl

kl

Tråkigt att läsa om era erfarenheter av distriktarna.:crazy:

Vi får väl skatta oss lyckliga att vi har en hel bunt proffs som man hellre anlitar än åker till kliniken.

AM

Ja ni ska skatta er lyckliga för det och dessutom detta med er lilla fasta taxa för utkörningen av vetten som kommer till er .

Här är det hutlöst dyrt att få ut en Distriktare i milkostnad numer .

Och dessutom har de så mycket mer kompitens (törs knappt skriva det )

Mia

har nu haft ute våran "stuterivet" och han säjer att han inget gör vid henne nu utan att vi ska av vakta för hon kommer att bli helt bra då hon nu redan är bra mycket bättre.är glad att pappa lyssnade mer på mig en de andra.:love::banana:

om någon har lust att hjälpa mig att få in bild så pma mig emailadress. kan inte fixa det med min gamla taskiga dator och sega modem

om någon undrar om stammen så är hon efter De La gardie-Pomme royal-Torbolt-Unesco-Pompe.mamman är mörk brun och mormor är fux men den här lille tror jag blir svart då hon är mer gråsvart nu.kan det stämma?torbolt är ju svart.har ju ett årig helsyster till den här som blev fux.:confused:

Liknande trådar

Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: Freazer
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 609
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 573
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka