Men de flesta använder väl en förklädd BoP DL1?
Jovisst. Men det innebär ju också att det är lätt att gömma sig på så sett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men de flesta använder väl en förklädd BoP DL1?
Jag har extremt dåligt med tid ikväll.Kanske är jag ute och cyklar, men det här inlägget får mig att känna att det här är någon som försöker att undvika ihopkoppling med sitt originalnick, vilket främst bör ligga i de ondas intresse.
Batheart röstar på Itwasnotmeguys
Det är väl bra att folk berättar när de har ont om tid, varesig de har dubbelnick eller ej?Kanske främst att skriva att man har dåligt med tid med sitt dubbelnick...
Tyvärr har jag dåligt med tid ikväll och är så sett tacksam över den mycket resonabla mängden inlägg hittills.
Har inte hittat sä mycket i det som skrivits mer än vad flera andra redan noterat
Men då jag inte vet om jag kommer kunna vara med så mycket under kvällen så kommer jag lägga en röst så är det gjort
Jag fastnar på helium
Det känns väldigt skumt att ha ett namn på en gas som gör att man kan prata som Kalle Anka
Det låter ju skojigt men man kan enligt Wikipedia ( väldigt säker källa ) DÖ av kvävning av att inandas rent helium
Dessutom är gasen helt färglös så det känns som det kan vara en ondskefull varelse som har ett sådant nick
itwasnotmeguys röstar på helium
ja dubbelnicklek betyder ju att någon/ några deltar med dels sitt vanliga nick dels med ett okänt nickJag fatta noll, finns det flera här som är samma person alltså
Ja just det, var är @petroleum ? Apropå miljödiskussionen om bussar/bilar tidigare!Äsch känns ju lika skumt som Petroleum... ?
Ja just det, var är @petroleum ? Apropå miljödiskussionen om bussar/bilar tidigare!
Jo men... I DL1 kan man väl inte utgå från det? Alla gör väl vad de kan för att inte sticka ut i onödan och är glada om de kan få till en vettig röstmotivering?Jovisst. Men det innebär ju också att det är lätt att gömma sig på så sett.
Varför ?Har Artline röstat på betheart?
jag tror nog att Artline menade att rösta på Batheart men råkade skriva fel ?Varför ?
Jaså stavfelet? Aha.jag tror nog att Artline menade att rösta på Batheart men råkade skriva fel ?
Äh vafan, den jag tycker är skummast såhär långt är ändå @Batheart där jag inte får ihop hur helium är skum för att denne har dåligt med tid.